دانلود،دانلود آهنگ جدید،دانلود فیلم جدید

دانلود،دانلود آهنگ جدید،دانلود فیلم جدید،دانلود سریال،دانلود نرم افزار ، اخبار استخدامی ،

دانلود،دانلود آهنگ جدید،دانلود فیلم جدید

دانلود،دانلود آهنگ جدید،دانلود فیلم جدید،دانلود سریال،دانلود نرم افزار ، اخبار استخدامی ،

همسر مژده لواسانی /عکس مژده لواسانی کنار مهران مدیری

بیوگرافی مژده لواسانی,

عکس همسر و فرزندان مژده لواسانی,همسر مژده لواسانی کیست,عکس های شخصی مژده لواسانی,اینستاگرام مژده لواسانی,زندگی نامه مژده لواسانی,مژده لواسانی,

بیوگرافی مژده لواسانی و همسرش + عکس

مژده لواسانی (متولد ۲۰ آبان ۱۳۶۸ در تهران) مجری، سردبیر، نویسنده، کارگردان و گویندهٔ اهل ایران است.او یکی از مجریان جوان رادیو و تلویزیون ایران است.

لواسانی فعالیت رسانه‌ای را در سه‌سالگی و با برنامهٔ «سلام کوچولو» آغاز نموده است و بعد از آن با برنامه‌های «بچه‌های انقلاب» و «بوی گلِ آفتاب» همکاری‌اش را با رادیوسراسری ادامه داده است و اولین نویسندگی مستقل برای رادیو را نیز با برنامهٔ «من هم می‌توانم» تجربه کرده است.

او همچنین در سنین کودکی و نوجوانی تجربهٔ بازیگری در سریال‌های «پلاک ۱۴» (به کارگردانی مهران مدیری) و «خبرنگار» (به کارگردانی محمدحسن‌زاده) را دارد و در عرصهٔ نمایش هم نویسندگی و کارگردانی چندین تئاتر مذهبی نظیر «ظهور خورشید»، «خورشید در پس ابر» و «آفتاب هشتم» را بر عهده داشته است. وی در حال حاضر دانشجوی رشتهٔ حقوق است.

عکس مژده لواسانی و همسرش

عکس مژده لواسانی کنار مهران مدیری

همسر مژده لواسانی

مدتی قبل به دوستی گفتم من اگر بخواهم روزی ازدواج کنم، دوست دارم با همه توانم یعنی صددرصد مژده لواسانی وارد زندگی شوم و در زندگی کم نگذارم اما خب فعلا چنین چیزی را در خودم نمی بینم به همین خاطر تا ایجاد کامل این حس، صبر می کنم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.