دانلود،دانلود آهنگ جدید،دانلود فیلم جدید

دانلود،دانلود آهنگ جدید،دانلود فیلم جدید،دانلود سریال،دانلود نرم افزار ، اخبار استخدامی ،

دانلود،دانلود آهنگ جدید،دانلود فیلم جدید

دانلود،دانلود آهنگ جدید،دانلود فیلم جدید،دانلود سریال،دانلود نرم افزار ، اخبار استخدامی ،

ماجرا توهین رامبد جوان به اقای صفر کشکولی + فیلم

در حواشی پیش آمده بعد از توهین بهناز جعفری به یک خبرنگار، رامبد جوان مجری «خندوانه» با انتشار متنی [فایلی در شبکه‌های] اجتماعی به هواداری از جعفری بلند شد آن هم با توسل به استفاده از ادبیاتی تحقیرآمیز نسبت به بازیگری به نام صفر کشکولی برای بالا بردن عیار بازیگری جعفری!

رامبد نوشته [گفته] بود: دارم می خوانم که به ایشان گفته اند اگر بچه های رسانه نبودند شما الان بهناز جعفری نبودید… آره ممکن بود یهو مثلا صفر شکولی از آب درآید خانم جعفری.

این لحن رامبد با انتقاد بسیاری از مخاطبانی مواجه شده بود که از صفر کشکولی به واسطه ایفای نقش در سریالهای تلویزیونی دهه شصت و هفتاد خاطره ها دارند.

صفر کشکولی که سابقه ورزش قهرمانی در رشته وزنه برداری را دارد در اوایل دهه ۴۰ به واسطه ساموئل خاچکیان وارد سینما شد و در دوران بعد از پیروزی انقلاب هم در سریالها و فیلمهایی مانند «هشدارهای پلیس»، «آینه عبرت»، «شلیک نهایی»، «شکار»، «گاومیشها» و «دلار» ایفای نقش کرد.

صفر کشکولی با اشاره به ماجرای پیش آمده درباره توهین یک بازیگر به یک خبرنگار به سینماروزان گفت: در تمام سالهای حضورم در عرصه ورزش و سینما وتلویزیون هیچگاه از خبرنگاران بدی ندیدم. کسی حق توهین به خبرنگارها را ندارد. اگر خبرنگار نباشد چه کسی از وضعیت هنرمندان و ورزشکاران و سیاستمداران مطلع میشود.

این بازیگر ادامه داد: این انصاف نیست که قشری زحمتکش و شریف اینگونه مورد هجمه قرار گیرد و توهین بشنود. خبرنگارها یار و یاور مردم و هنرمندان هستند و هر شخصی با هر سمتی نباید به آنها توهین کند. خبرنگاری که عمر و وقت و جوانی خود را میگذارد تا خبرهای جدید و جذاب به مخاطب برسد لایق احترام است؛ همانطور که یک هنرمند متعلق به همه کشور است خبرنگار هم متعلق به همه کشور است.
کشکولی که در آخرین سریال تلویزیونی عطاران با نام «بزنگاه» هم یکی از نقشهای مکمل را ایفا کرده بود خاطرنشان ساخت: در تمام سالهای حضورم همواره مورد احترام قشر خبرنگار بوده و هستم و متقابلا برای من عزیز هستند. چرا باید خبرنگاری که با قلمش اغلب در جهت اطلاع رسانی سینما و ورزش و سیاست کار کرده توهین بشنود. بی احترامی به خبرنگار بی احترامی به همه ملت ایران است.

صفر کشکولی پیرامون حمایت رامبد جوان از بهناز جعفری که آمیخته شده بود به توهین به صفر کشکولی به سینماروزان بیان داشت: در این باره سکوت میکنم و قضاوت را به مردم میسپارم.

وی ادامه داد: البته جا دارد از خبرنگاران و هنرمندان عزیز خانم فلور نظری و مجید سعیدی و دیگر عزیزان بابت دفاع و حمایتشان از خودم که واقعا کمترین هستم تشکر کنم. من خاک پای ملت ایران هستم و از همه عزیزان در هر مقام و جایگاهی که هستند تقاضا میکنم حرمت قشر شریف و زحمتکش خبرنگار را حفظ کنند. احترام متقابل احترام به همراه دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.